16 Kasım 2015 Pazartesi

Sassy Go Go/ Cheer Up || Yine Kwon Soo Ah aşkım kabardı


Başlangıcının berbat olduğu, hatta izlemeyi bıraktıracak cinsten olduğunu saymazsak izlenmeye değerdi. Dizinin bildiğim kadarıyla kararlaştırılan bölüm sayısı on altı bölümmüş. Fakat reytinglerinin yerlerde olması sebebiyle on iki bölüm yapmaya karar vermişler. Doğrusu, reytinglerinin yerlerde olmasında haksız da değiller. Bölümün ilk iki bölümü fiyaskoydu. Hani hepimizin sinir olduğu o sıradan kore dizilerinde, asi kızımızın okulun en zeki erkeğiyle olan düşmanlığı sebebiyle birbirileriyle önce dalaşıp sonra da aşık olması sonucunda gerçekleşen olaylar ve tabii ardından buna dahil olan kızın ayak takımı, sonrasında karşı taraftaki zeki çocuğunda sahip olduğu ayak takımının er meydanında buluşup güreşmesiyle diziye başlanırsa elbette dizinin reytingleri yerlerde olur. Hiç nefes almadan anlatılmış gibi olsun istedim.


Sara'cım saolsun. Ben hiçbir şekilde fotoğraf almamışımda. İnternette ne bulduysam kabul edicektim ki bu güzel sayfayla karşılaştım. Yoo  canım ne reklamından bahsediyorsun? .s.s Şimdi diziye geri dönersem, dizinin konusunu o kadar çok sevdim ki, resmen benim şimdi yaşadığım duyguları almışlar harmanlayıp diziye çevirmişler. Aşk meşk kısımlarından bahsetmiyorum. Okul kısmı beni ilgilendiriyor. Eunji'ye öğrencilik havası çok yakıştırıyorum ve hakkını veriyor yani. Reply 1997 dizisindeki rolünden sonra öyle çok sevemediğim Apink'i bile sevmeye başladım. 
Her ne kadar koreliler en iyi 3 idol oyuncu listesinde sonuncu sıraya Eunji'yi koysalarda gönüllerde birinci olduğunu unutmayalım.  
Fakat bu dizinin başlangıcında bir eksik vardı. Yani senaristlerin bu kadar ''çocukvari'' bir başlangıc yapmayı kabul etmeleri beni hayal kırıklığına uğrattı. Eğer başlangıcı da sonraki bölümlerden bir kısım koysalardı ve sonrasında öncesine gitselerdi. İşte o zaman bu dizinin patlayacağına eminim. Who are you: school 2015'te yaptıklarında cidden başarılı olmuştu. Bazen kurgu basit bile olsa onu aktarma şekli her şeyi değiştirebiliyor. 


Dizinin benim için gerçek baş rolü Kwon Soo Ah'tı. Eunji'yi seviyorum ama diziyi izleme sebebim bu kızdı. Sürekli ikinci olduğu için küçük görülen, annesini bir kez mutlu etmek için her türlü yola başvuran bu kızdı.  
Spoiler Özellikle Kim Yeol'un çantasına USB'yi attığında iyi bir küfür yedi benden ama onun da haklı sebepleri olduğunu düşününce vazgeçtim. Spoiler  
Kötüydü ama sadece şu birinci olma düşüncesi onu kötü yaptığı için kızamıyordum. Hepimizin aklında geçiyordur, okulun birincisi yenip o sıraya yerleşmek. Fakat bu kızın öyle bir düşüncesi olmamasına rağmen ailesi tarafından aşılanmasıyla böyle bir duruma gelmişti. Özellikle çıldırdığı kısımlarda, kulaklıkla izlemenin acılarına şahit oldum. Bir de şu çıldırmadan önce annesinin ağzına yakınlaştırdıklarında bütün sarı dişlerini görmek zorunda değildik. Cidden, neden öyle bir sahne koyma gereği duymuşlardı.  Ondan sonra kalkıp iki saat boyunca dişlerimi fırçalama gereği hissettim. Edit: Dong Jae ile olan sahneleri beni bitirdi. VIXX adından bir grubun üyesiymiş sanırım, pek dikkat etmedim ama tanıdık gelen bir tipi vardı.


 

Kwon Soo Ah'la ilgili olan son gönderimdi bu. 
 
Vazgeçeceğim diyorum ama dedikçe bir sürü resmi çıkıyor karşıma engel olamıyorum. Fotoğraftaki kırmızı noktacıklarda kan oluyor. Uykusuzluktan ve ders çalışmaktan burnu kanıyordu sürekli. Tabii ki bu onu durdurmuyodu.
 

İşte bahsettiğim klişeliklere en iyi örnek buydu. Bütün dizilerde başroldeki çocuğun kendine güveni tamdır. Bir de yakışıklı mı itici mi ben ve kardeşim karar veremedik. Bazen çok tatlı geliyordu ama bazen de o kadar iticiydi ki, hani ağzının ortasına vurma isteği geliyor ya bazen işte tam olarak oydu. Üstelik kulakları yüzünden büyüktü.  T.T  Fakat tabii ki hepsi ona sahip olmamamızdan kaynaklanıyor Kim Yeol'a göre. Yandaki şahsın adından bahsetmemiştim de. Pek söyleyecek bir şey bulamıyorum hakkında, Kwon Soo Ah'ın kötülük yapmasına sebep olan okulun birincisi olan sınıf arkadaşlarından biri işte. 
 Bunu yazdığımızda yazı bitmişti ama kardeşimle sonunda kime benzediğini bulduk. Bizim üst kat komşumuzun oğlu Ahmet Taha ile eski sınıf arkadaşım Muhammet'in karışımı bir çocuk. 


 
Ha Joon hakkında yazacağım her şey büyük bir spoiler içerdiği için yazmaktan vazgeçtim. Onun yerine kocaman bir fotoğraf yapıştırayım dedim lşgşlhk

Spoiler
 Dae Joon'un insanlara dokunamaması sorununun arkasından KOCAMAN bir şey bekleyen sadece ben değilimdir değil mi? Sebebi çok basit kaçmış. Birisi ona dokunduğunda bayılmıştı. Burada ben tecavüzden şüphelenmiştim ama o değilmiş. Ya da işte, Ha Joon gibi dayak yediğini filan düşünmüştüm ama gerçekten sadece bir arkadaşını ittiğinde ve 3 gün onun komada kaldığını gördükten sonra insanlara ''Zarar'' verme düşüncesiyle dokunmamayı çok saçma buldum. Tabii sonra Kwon Soo Ah, bunu yenmesini sağlıyor. İşte yine Kwon Soo Ah aşkım kabardı. 
Spoiler

 Bir de ne olduğunu anlamadığım bu öğretmen var. Bir ara ''Tüm pislikleri bu okuldan yollayacağım.'' dediğinde, okul ile aralarında büyük bir sorun olduğunu düşündüm. Fakat sonunda öyle bir şey çıkmadı. Pisi pisine okuldan atılacağıyla kaldı. Ne olduğu belli olmayan diğer karakterler ise Kim Yeol'un babasıyla, Eunji'nin [Bu arada dizide de Eunji'nin adı Eunji değil. Bu tamamiyle benim Kim Yeon Doo'ydu sanırım, adından hiç bahsetmemeden kaynakalana sorun. Adının ne olduğu konusunda emin olmamakla beraber, bakmaya da üşeniyorum.] annesinin evlenme kararıydı. Çocuklarınız birbirine aşık, siz neden evlenme kararı alıyorsunuz. Yaşınız başınız geçmiş, ölmeyi unutmuşsunuz. Hala evlenme derdine düşmüşsünüz. Gençlerin önünü açalım lütfen.

Böyle bir diziydi işte. Diziye aşık olmamım tek sebebi Kwon Soo Ah'ın ta kendisiydi. Ne olduğu belli değildi dizinin ama izlettiriyordu kendini. Genel konusuna girmeden sadece karakterlerden bahsetmek istedim. Elbette yazının sonunda Kwon Soo Ah'ın resimleri var. Sona doğru bir kaç tane de Eun Ji'nin replikleri koydum ama onlara takılmıyorum elbette.


Bu iki repliğe karşı olan duygularımı bu kalpçiklerle anlatmak istiyorum.







 Görüşürüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder